Tävling Fjärås Dag 2

Hej igeen,

Idag hoppade jag Avd A i båda klasserna, men tror ni jag kom till omhoppning för det? Nehä då!

Ld+5 - SEG som fasiken på framhoppning o framridning. På bananm helt okej tills vi kommer till en svart oxer. Där tar det stopp? Men driver han framåt o han hoppar stillastående utan o riva, duktig ponnyn! Resten nolla, TRODDE jag. När jah hoppat sista hindret säger domaren avbryt o sa att jag backa! Jag blir sjuuuuuuuuuukt jävla arg! Han backade fan inte... Givetvis filmade inte jullan så kan inte visa att han inte backa. Men alla andra sa att han inte gjorde det, så jag var stolt över honom ändå.  Men ändå, hur fan kan domaren dömma så dåligt, faktiskt riktigt dåligt. En liten lokal tävling mitt i tjottahejti och han hoppade fan hindret stillastående utan att backa en meter, jag menar, jag skulle ALDRIG tagga han att hoppa om jag visste att jag inte tjänade på det. Men men, så är det. 4 fel.  

Lc - värsta rundan NÅGONSIN. Fy, han bara gick på backen HELA tiden. Spela ingen roll hur mycket jag drev, smacka eller spöa. Han bara seeeeeeeega. Men kämpa oss (eller jag kämpade iallafall...) över alla hinder utom det näst sista i grunden - Den svarta oxeeeeeern (tamtamtam taaa) - Där tvääärstanna han utan anledning. Kul! Blev så jäkla ARG på han, åh! Sedan hoppade han det sista hindret riktigt bra! Givetvis... 4 fel

Men nu laddar jag om inför Herrljunga om två veckor. Har tyvärr ingen film från idag men från igår! (Tur det)




Kommentarer
Postat av: Jessica/gumman

Va enformig första rundan såg ut! typ samma svängar fast från olika håll? xD såg jätte bra ut annars :) kram

2010-08-01 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0