Resultat´från Herrljunga

Hej, här kommer lite resultat!

Ld+5 - Jättenöjd! Han var lite seg på framridningen men tagga till på banan och gjorde vad han borde:P
Dubbelnolla och en 5e placering - första dubbelnollan o första placeringen på andra Avd A:n ;D

Lc - Nöjd här med! Lite piggare var han nog, men omhoppningen var lite väl tråkig tycker jag allt. Många långa galopp sträckor och han lyssnade inte på mig när jag ville öka galoppen så det blev en för dålig tid - sedan så var sista svängen i omhoppningen för svår för honom, så travhoppa sista hindret x) han är så duktig lillen! Men skar av några svängar och han hoppade ur knepiga vinklar så det är bara att fortsätta exprimentera ;)

Vill ni se bilder+film så får ni komentera inlägget ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

jag vill se filmer å bilder :)

2010-08-15 @ 20:30:42
Postat av: (Blank)

jag vill också gärna se film. Jag älskar din rid blogg och allt du gör. Så ja, man skulle kunna säga att jag älskar hela dig (: Puss o kram från en pajk med stor banan.

2010-08-15 @ 22:45:43
Postat av: Elin

Haha, du har en hemlig beundrare Fanny! :p



Jag vill såklart se sånt, som alltid :)

2010-08-17 @ 16:32:00
URL: http://elingustavssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-19 @ 03:59:30
Postat av: Anonym

hejsan, jag har hitat en jätte bra sajt där man kan vinna presentkot på kläder.

du borde verkligen bli medlem, !

http://www.gratisklader.se/?r=194143

2010-08-19 @ 03:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0