DM SEMIfinal imon!

Hej folks, tänkte avvika lite från ridning i detta inlägg! För imorgon är det match mot Sollebrunn - semifinal i DM.

Jag har inte skrivit så mycket om mitt andra intresse som är fotboll. Jag spelar med  - enligt mig - VÄRLDENS bästa lag <3 Grymt bra är ni tjejer!

Anyway, vi spelar DM just nu och är i semifinal. Eftersom det inte finns DM för 15 åringar spelar vi mot 16 åringar (och 15 åringar) i DM. Förra året vann vi (a) Så nu jääävlar assoo!

Lite meriter med lageeet (a <3

2005 - Spelar vår första cup o vinner den - skona cupen
2007 - TVÅA i Gothia cup
2009 - Vinnare i DM
2010 - (änsålänge) tvåa i Malente cup  , vinnare i polagriscupen, trea i eskilscupen,

Detta är bara några av alla grejer, skulle jag skriva allt skulle jag behöva sitta här en hel vecka xP

Jaja, här kommer lite bilder!

sd
Ser ni mig? ;D

gf
@ ullevi! Gothia Final :)


f
mee ^^


Jaja! Önska oss lycka till imon? :D
Och tagga nu för fan tjejer! ^^

Själv taggar jag till denna låten - massa love på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0