Dålig update = Dålig statistik

Heej ;D

Förlååt att jag inte uppdaterat (a) Man märker DIREKT hur fort statistiken sjunker när man inte bloggat om nåt intressant på ett tag:P Hehe

Dm matchen vann vi btw, men 4-1, så det blir final i Falköping mot Falköping. Nice!

OCH Filmerna + Bilderna kommer från Herrljunga kommer, vart super lat! Men det kommer förhoppningsvis upp imorgon :D

OCH Jag red väääärldens bääääääääästa dressyrpass idag, EVER! Massa Love på Pompay som är BÄÄÄST. :D

OCH (hehe) så har jag precis vart på Tävlingsmöte - mycket trevligt måste jag säga!

Men ... Skolan börjar på fredag... BUHU ;( 
Har ni börjat skolan än?

Anyway, tävling på Lörda, pepp som fan! ;D

Have a nice night folks  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0