Välkomnar träningsvärken...

... med en öppen famn. Satan vad skönt det var att komma igång med att träna igen, en vecka är alldeles för mycket tid utan att jag får lite lite boll. ;) 
 
Idag var det lite mer fys än vanligt på träningen, något som jag vanligtvis inte tycker är sådär jätteroligt, mer ett måste. Idag var det så kul däremot, att få svettas lite och anstränga kroppen på ett annat sätt än i ridningen är fantastiskt skönt! Vaden kändes bra, men jag var lite försiktig och valde bort vissa övningar som var stärkande för ben och vader och valde istället att fokusera på mage och rygg. Vill inte överanstränga den det först jag gör. ;) 
 
Innan träningen hann jag skritta ut José i 30 minuter tillsammans med Amanda och Emelie. Jag red barbacka idag, första gången jag gjorde det på honom, och det gick hur fint som helst, han skrittade på som aldrig förr! ;) Lambo vilade! 
 
Nu ska jag kolla lite JF, hehe, hörs imorgon! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0