Hästarnas vecka

Glömde publicera denna veckans schema, men lägger upp på de dagar som är kvar. :) 
 
Torsdag
José: Uteritt 
Lambo: Lätt pass i ridhuset + skrittrunda. 
 
Fredag
José: Trimmas i alla gångarter, uppmjukning inför träning. 
Lambo: Markarbete/trim. 
 
Lördag
José: Träning för Uffe
Lambo: Träning för Uffe 
 
Söndag 
José: Uteritt
Lambo: Uteritt 
 
Sista veckan i Januari ska båda pojkarna få en vilovecka. Jag tycker det kommer bli skittråkigt att låta dem stå en vecka, men jag tror att de behöver vila kropparna och komma i kapp i huvudet. Man märker på dem att de har träningsvärk i musklerna, och den bästa kuren är att rida mer. Därför kör jag på denna och nästa vecka med, och sedan trappar jag av lite för att sedan ge dom en välförtjänt minipaus. Kanske att jag låter den ena vila sista veckan i januari, och den andra första veckan i februari, så att jag inte deppar ihop helt. Hehe :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0