Ledig måndag

Helt underbart att vara ledig! Har jobbat hur mycket som helst det senaste och även om det är jäkligt roligt så tar det också på kroppen. Igår somnade jag 20:30 till exempel, hur ofta händer det? 
 
Jag har masa kul att berätta, men det tänkte jag göra i några andra inlägg! Idag ska jag åka bort till stallet och verkligen passa på att fixa och greja. Alla schabrak som behöver tvättas ska tvättas, jag ska skrubba gummimattorna som vi har på uppställningsplatserna (Lambo kissar där en hel del...). José ska ridas ut och Lambo trimmas i ridhuset. Åh, jag är så galet motiverad! Om det beror på Josés insats igår eller det fina vädret har jag ingen aning om. :) 
 
Inlägg som kommer dyka upp under dagen: 
- Resultat från gårdagens P&J med José! 
- Saker att se fram emot 
- Förhoppningsvis filmer från löshoppningen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0