Finns inte 5 minuter

Hej på er, och sorry att jag inte skrivit på några dagar, men jag har verkligen fullt upp! 

Jag är hemma runt 10 på kvällen varje dag, jobbar mycket och är i stallet länge. Dessutom tränar jag fotboll på tisdagar, torsdagar och lördagar, så ska jag hinna äta och sova med så får jag prioritera bort något, och då blir det bloggen. 

För att ni ändå ska få ett hum om hur veckan sett ut hittills så slänger jag upp hästarnas veckoschema! 

Måndag
José: Skrittrunda, 40 min
Lambo: Skrittrunda 20 min + jogg i ridhuset. 

Tisdag 
José: Trim i ridhuset
Lambo: Markarbete i ridhuset

Onsdag
José: Hoppträning
Lambo: Hoppträning

Torsdag
José: Uteritt
Lambo: Skrittrunda plus ridhuset

Fredag
José: Markarbete 
Lambo: Markarbete

Lördag
José: Uteritt plus ev. Trim
Lambo: Uteritt plus Markarbete 

Söndag 
José: Pay & Jump
Lambo: Markarbete 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0