Härlig dag!

Vädret är hur gött som helst, jag hade en jättemysig frukost med mormor och morfar, Pompe och jag tog en terapirunda i skogen och Lambo fick en promenad! 

Det har hittills varit en kanondag, mös med Pompay en bra stund och sedan tog vi en timma i skogen. Det uppskattade han, har bara varit massa provridningar hela veckan, så han behövde koppla bort hjärnan en stund :) Lambo promenerade jag som sagt med! Kändes dumt att rida när han var så himla spänd över allt nytt, bättre vänta någon dag eller två :) Gick i alla fall tillsammans med en annan tjej i stallet och hennes häst, supertrevlig så det var roligt :)

Nu ska jag och Julia bjuda pappis på bio, Interstellar blir det, go avslutning på en bra helg :) 

Pompay tog sitt ansvar och hälsade på fru och barn, haha! Men visst är hans föl lik honom? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0