Full fart!

Idag går allting i ett. Började jobba 06:30, och slutar klockan 17. Lång dag men med roliga arbetsuppgifter så går det inte att klaga! :) Just nu har jag en lång och go rast, så passar på att uppdatera lite. 

Efter att jag slutat ska jag köra in mamma till Borås. Funderar även på att svänga förbi Hööks om jag hinner. Behöver inhandla bett och lite annat smått. Klockan 19 ska jag visa Pompay, det blir den 5e visningen sammanlagt. Dom som kommer har redan testat en gång, men ska pröva igen. :)

Sedan får jag köra tillbaka Pompe och hämta Lambo som behöver röra på sig lite innan hoppträningen imorgon. Det kommer bli en lång och intensiv eftermiddag, tur att det är roligt! :D

Hörs sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0