Goodmorning!

Hejsan! Idag kommer jag inte att ha så speciellt mycket tid att blogga tyvärr. Ska passa mina småkusiner så det kommer att bli full fart! 
 
Igår fotade Julia mig och Lillen i paddocken, passet blev väl inte riktigt som planerat med tanke på att vi ville få till lite bra bilder, men jag hoppade lite låga hinder och försökte fokusera på att han skulle gå kvar och inte springa iväg mot hindrena som han ibland kan göra, gick ganska bra. 
 
Idag blir det ett lugnare pass för Lillen, min moster som ska ta hand om honom när jag åker i väg i helgen ska med till stallet och se hur saker och ting går till. Så Lillen ska väl bara få röra lite lätt på sig. Han ska få nya skor med, så det passar ganska bra. :) 
 
Imorgon blir det tyvärr ingen hoppträning. Maddes häst har blivit halt och då kommer hon inte att åka. Mamma kunde inte köra mig då hon är i väg och jobbar, så ja, det får vi hoppa. Segt, men så är det ibland... 
 
Mer bilder från igår kommer sedan! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0