Det ska vara skönt och funktionellt!

Något som jag är i stort behov utav just nu, är nya ridskor och eventuellt nya chaps! För tillfället rider jag omkring i ett par halvslitna skor, och mina Dyon chaps har efter 2 års intensivt (!!!!) användande börjat tappa spänsten. Dags för lite nytt! 
 
Till vardags trivs jag extremt bra med chaps och ridskor, till tävling är stövlar givet eftersom att det är snyggare och stilrenare. Men till vardags tycker jag att det skall vara skönt och funktionellt, vilket skor och korta chaps är! Även långa chaps är något jag funderat lite på... 
 
Ariat är ett märke jag gärna testar på! Har varit extremt nöjd med Dyon, men vill som sagt testa något nytt! De Niro kanske också har något bra! Tur att allting samlas på ett och samma ställe om en vecka. En vecka, hajar ni, jag kommer vara så urfattig efter detta... 
 
COLBAT DEVON PRO VX WOMAN BROWN ARIATCOLBAT DEVON PRO VX WOMAN BLACK ARIAT
Ariat, så snygga! 2300:- 
 
HERITAGE III ZIP PADDOCK BLACK ARIAT
Även denna skon från Ariat hade jag inte tackat nej till ;) 1500:- 
 
När det kommer till chaps får vi se hur jag gör, kanske kör ett säkert kort med ännu ett par Dyon! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0