Underskatta inte mörkret...

 
...för det gjorde jag idag, och fick avbryta mitt pass mycket tidigare än vad som var tänkt. :( 
 
Hjälpte Madde och gick och såsade i stallet. Är ju van att kunna ta det väldigt lugnt, gör ju inget om jag rider 18 eller 20 liksom, men nu funkar det inte att tänka så längre, det blir mörkt så satans snabbt! Det jag hann göra blev det ingen kvalité på, så är inte så nöjd idag. Lillen kändes seg och omotiverad, vilket han även gjorde igår. Hade ändå framme sådant som han tycker är kul, upphöjda travbommar och liknande. Men det passade inte herrn idag. 
 
Backar bandet och låter ridbanan vara i några dagar! En vilodag imorgon blir trots allt väldigt passande. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0