Långfredag!

 
Godmorgon! Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, mår däremot varken bättre eller sämre. Ont i halsen, nyser, snuvig you name it. 
 
Pompay vilar idag, det är första behandlingsdagen och då skall man helst inte anstränga de delar som behandlas. Han vilar även imorgon, utav samma anledning. Söndag blir väl kanske en lätt skrittrunda, och måndag vilar han igen. Sedan kan jag rida som vanligt i stort sett på tisdag, hoppträna onsdag, trimma torsdag och avresa fredag + tävling. :) 
 
Idag ska vi till Alingsås och fira min kära moster som fyllt 40, samt min kusin som fyller sju (stor kille!). Gissa vem som ska köra dit? Just de, moi! Sover över där tills imorgon och beger oss sedan hem.
 
Nu ska jag upp och käka en go frulle, äta den i lugn och ro och sedan bege mig upp till holmen för att kika på Linn när hon rider sitt dressyrprogram. Ska därefter till Grisen och fixa allting hos honom, och sedan hem igen. Vi hörs då! 
 
Hittade en skön bild på mig och Becky ;) 
Pompe vill helst bara äta gräs, hahaha

Kommentarer
Postat av: Beckyyy

Kan nog vara den finaste bilden på oss! Elleeeer.. ;)

Svar: Haha kan väl säga att de finns en del "fina" bilder till ;)
Fanny Kargede

2013-03-29 @ 16:34:02
URL: http://beckybuijs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0