Hemma i min goa säng!

 
Hej kompisar! Efter lite grym bilkörning av min kära vän Nicoline så står jag nu med båda fötterna i trygga Bollebygd. Känns rätt bra... Nä men jag sitter faktiskt i min säng med datan, så festlig är jag idag... 
 
Men åh, vad kul vi hade idag! Känner mig fett sugen på att läsa till Hippolog, ska bara höra lite med Ulf, och lite annat folk innan jag bestämer mig. Har ju inte direkt bråttom, men vill ha min framtid planerad så gott det går. Gillar att planera, okej?   ;) 
 
Hur som helst, ska sammanfatta mina två dagar i Skåneland i ett inlägg, och publicera imorgon då jag ändå kommer vara i Kungsbacka hela dagen. Nadja och Sessan ska tävla, så ska med och stötta lite :) 
 
Sååå kika in imorgon så får ni läsa mer detaljerat  om dagen, de bilder jag tänkte publicera kom inte upp (?), så de kommer imon med! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0