Dag 1 som bonde

 
Haha, hej på er! Sitter just nu i stugan och pluggar. Ja, ni läste rätt! Har sjukt mycket som jag missar nu när ni är i Norrköping. Genomtänkt skolan, genomtänkt...
 
Vi är faktiskt på Skogslottens Ridskola och har basmaskinkörning. Jättegullig anläggning, bara massa söta ponnyer, och dessutom är det inte jättemodernt. Go kontrast!
 
Har kört traktor idag, och det gick väl sådär, haha! Kul var det dock, tur att vi får ytterligare ett körtillfälle imorgon. Körde även 4-hjuling, både med släp och i terräng. Superkul, och det gick asbra! Lite av en naturbegåvning. Fick även backa med släpet, och det gick efter lite träning, nyttig träning inför mitt kommande körkort och transportkörning. ;)
 
Nu ska jag återgå till mitt, vi hörs imorgon! Puss
 
Hampus står för bilden idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0