Midsommar 2013

 
Hello allihopa! Det är sjukt att det redan är midsommar, hade vi inte påsklov nyss? 
 
Midsommar har alltid varit lite deprimerane för mig, dels är det nu det börjar bli mörkare igen, och sedan har de flesta utav mina midsommrar alltid varit ganska misslyckade haha. ;) I år ska jag och en kompis käka och bara ta det lugnt, och eventuellt drar vi iväg på något festligare framåt kvällen. Vi får helt enkelt se lite! 
 
Idag tog jag och Lillen det väldigt lugnt. Det var så jäkla varmt och kvavt i morse så vi båda svettades av att typ bara existera. Vi skrittade en sväng och jag passade på att plocka en fin blombukett, haha. Lillen var väl inte speciellt samarbetsvillig utan försökte hela tiden käka upp de blommor jag lyckats få ihop. Vi var väl ute i ca 40 minuter, inget krävande, men väldigt mysigt! 
 
Nu ska jag städa upp här hemma lite, så hörs vi säkert lite mer sedan. 
 
Trevlig midsommar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0