DÖ!

 
Jag är så galet trött på min j*vla allergi! Är för tillfället superallergisk mot gräspollen, eller ja, har varit det sedan jag ar 4-5, men det har gått upp och ner och de senaste åren har det varit väldigt lugnt. Men nu, ni skulle bara veta... 
 
Iallafall! Jobbade idag, skulle egentligen hjälpt till på tävlingen efter det, men pga allergin så gick det inte. Har både tabletter, nässpray och ögondroppar - men idag var det halsen som strulade till det hela. Den kändes svullen och tungan kliade som tusan. Valde att vila och låta bli att gå ut resten av dagen idag, så kanske det lugnat ner sig till imorgon. Lillen får alltså vila, något jag planerat då jag misstänkte att jag skulle vara trött idag. Så det går absolut ingen nöd på honom :) 
 
Har inte så mycket att tillägga för tillfället, så vi hörs lite senare :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0