Sommar!

 
Åååh vad jag inte vill att sommaren ska ta slut, hur fan ska man orka med vintern sedan? 
 
Jag och Becky tog iallafall Lillen och Bollen på en go runda i solen. Stekhett och massa insekter, men väldigt mysigt och roligt ändå. Testade att rida på Nova bettet, och Lillen gillade det! Ska rida upp till holmen och testa det lite på hinder med, kul att testa olika. :) 
 
Har även bestämt mig för att rida två gånger om dagen i en period nu. Han har blivit liiiiite för rund och jag vill verkligen inte ställa av honom från betet, bättre att lägga in ett extra pass istället! Så från och med på Söndag kommer jag rida två gånger om dagen. Antagligen en gång ut, och en gång på ridbanan! Ska bli roligt faktiskt, har inte gjort såhär innan eftersom det inte behövts, men nu känner jag att jag vill utnyttja all tid på sommaren, för när skolan drar igång kommer jag ändå bara kunna rida en gång om dagen. 
 
Vi hörs mera sedan, har en liten idé jag tänkte förverkliga antingen senare eller imorgon. We´ll see. 
 
Varför hoppa lågt när man kan hoppa högt? ;) 

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Snyggt! Hoppas de extra passen ger resultat och att magen krymper :)

Svar: Tack :) Är inte ute efter att krympa magen, bara ersätta fettet med muskler :)
Fanny Kargede

2013-07-13 @ 14:18:55
URL: http://hoppbloggen.blogg.se
Postat av: Hoppbloggen

Fel formulerat från min sida! My bad. Det brukar gå ganska fort bara dem får röra på sig lite. Lycka till :)

Svar: Helt okej, hehe ;) Jadå, och Lillen har super omsättning så det borde gå på en vecka ;)
Fanny Kargede

2013-07-13 @ 17:27:02
URL: http://hoppbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0