Svar del 1

Kommer du skaffa dig en storhäst sen när du inte har kvar Pompay? 
Ja, kanske redan i år :) 

Vad är det hemliga som du nämnde häromdagen som du inte vill berätta??
Kan fortfarande inte berätta något :/ 
 
Är Najje den hästen som Madde har hand om? 
Japp! Tanken är att hon ska tävla honom åt hans ägare. 

Hur kommer det för sig att du rider Najje? 
Kul grej, brukar få låna lite hästar då och då. Bra för mig att få sitta på många olika storhästar nu, så att jag lättare vet vad jag är ute efter. :) 

Kommer du fortsätta att träna för Ulf sen när du har storhäst? 
Självklart, kan inte föreställa mig något annat! Ulf har tagit mig från 0-100 på 1 år, och utan honom hade jag inte varit där. Kan inte ha en mer personlig och duktig tränare, skitnöjd! 

Har du någon storhäst på G som du ska börja träna o tävla? :
Ja, om allt går som det ska så är det på G :p 

Ska du tävla Pompay året ut? 
Som det ser ut nu, så ja. Men allt kan ju ändra sig! 

Hur kommer det för sig att du rider 
Hampus igen? 
Det är väldigt få som faktiskt kan rida honom, och som klarar av honom. Pierre vill sälja honom så vi byter tjänster helt enkelt.. 

Ska du börja tävla Hampus? 
Lite låga klasser möjligtvis. Han ska få ha lite kul på en lätt nivå, med tanke på min storlek. 

Skulle inte Hampus säljas? 
Han är till salu just nu! Så är det någon som är lite sugen kan ni ju höra av er ;) 

Har du skaffat dig någon ny utrustning? 
Nope, lägger alla pengar på träningar just nu, sparar även undan en del inför GHS, såklart. ;) 

Kan inte du ta bilder på alla hästar som finns i stallet där du står o skriva lite om dom? 
Det skulle jag kunna göra, tack för tipset! 

Ska du börja att träna o tävla med Vannie? 
Nä, det ska jag inte. 

Hur kommer det för sig att du rider Vannie? 
Samma som med Najjen, mest för skojskull. ;) 

Rider du fortfarande Sessan? Hur ofta då? 
Nej, det gör jag inte...

Vad har du för mål, framtidsmässigt? 
Starta MSV är, och har, alltid varit det stora målet. Nu är det inte långt ifrån, så 2013 ska bli ett riktigt roligt år! 

Vad ska du göra när du är färdig med gymnasiet? Ska du plugga vidare eller börja jobba? :)
Oj, jag har ingen aning, det ändras typ hela tiden det där. Antagligen ska jag ta ett år och åka ner till Tyskland och jobba, därefter söka in på unghästutb. linjen på Flyinge. Drömmen är att jobba med hästar, så jag ska sikta mot det och försöka skaffa så mycket erfarenhet som möjligt! 
 
Jag och Vannie - KM silver 2012 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0