Mysig kväll

Hade en superkväll tillsammans med Josse, Cecilia och mamma! Mamma-dotter middag, en riktigt rolig grej!

Käkade på en fransk restaurang på Linné, så himla mysigt! Avslutade kvällen på en pub, gah, om lite mindre än tre månader är jag 18 och då behöver jag inte dricka cola ute längre. Satan vad liten man känner sig. Observera att jag är fett vuxen liksom!

Haha nä, eftersom jag var så extremt uttråkad i toakön så tog jag en sådan där ful bild i spegeln som jag aldrig annars gör. Men jag bjuder! (snygg tröja va Becky....hehe)


Kommentarer
Postat av: Becky :)))

Den va jätte fin Fanny, hehehe. Nä men seriöst så passar du i den så ha den ett tag till om du vill ;))

Svar: Haha, men din vita är iallafall reeeen och fin så den tänkte jag lämna/ eller du hämta när du kan eller nåt ;)
Fanny Kargede

2013-01-27 @ 00:02:35
URL: http://beckybuijs.blogg.se
Postat av: Anonym

bara jag som inte kan se din header? :P

Svar: Vad har du för webbläsare? :)
Fanny Kargede

2013-01-27 @ 14:16:42
Postat av: Anonym

chrome ;p

2013-01-27 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0