Bloppis!

 
Har en hel del grejer som jag tänkt att sälja, då jag inte har användning för det. Har inte tagit några egna bilder ÄN, men om någon är intresserad så fixar jag såklart det! Allting är budbart! 
 

Förbygel (inkl martingal) med äkta swarovskistenar. Brun med silverspännen, stl cob. Väldigt fint skick. 
|Nypris: 700:- | Mitt pris 400:- |
 
Bildkälla

 
HV Polo schabrak, stl ponny. Passar 17'' sadlar utan problem. I fint skick, endast använt på tävling. 
| Nypris: 600:- | Mitt pris: 300:- |
 
 

Säkerhetsstigbyglar från Mountain Horse (Quick Release). Oanvända, kvar i sin förpackning. Damstl. 
| Nypris: 1300:- | Mitt pris: 1000 :- |

Swarovskipannband med champange färgade stenar, brunt läder. Stl ponny, passar d-ponny med mindre huvud. 
| Nypris: 599:- | Mitt pris: 300:- |
 

Bruna Pessoa läderskydd med äkta fårskinn stl S. Endast prövade, som nya! 
| Nypris: 1200:- | Mitt pris: 600:- | 
 
(egen bild)

Är ni intresserade så hänvisar jag till min mail [email protected], kommentarsfältet eller facebook. Allting är budbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0