Hallå allihopa!

 
Har som ni märkt legat ganska lågt denna veckan. Massa plugg och massa att tänka på har helt enkelt gjort att jag inte känt för att blogga överhuvudtaget... 
 
Nu är det iallafall helg, så då ska jag skärpa mig lite ;) Har varit allmänt depp idag, tröstätit en halv blåbärspaj med vaniljsås (inte på en gång då) höhö. Nä men allt har känts bajs idag, drömde så jäkla knäppt, och vaknade upp och var helt säker på att drömmen var på riktigt, superläskigt! :s Speciellt med tanke på vad jag drömde om... :/
 
Kan väl halvt avslöja vad jag hittade på förra lördagen. Var i Skåne och provred en så himla fin häst. Kändes riktigt, riktigt bra. Var egentligen bara Ulf som skulle tycka till om det hela, skulle hoppträna hästen för honom imorgo. Men nä, blir inget med det och antagligen inte med något överhuvudtaget. Så jävla typiskt när man hittar en häst som man bara känner hur mycket som finns att plocka fram och ha kul med, och så kommer det alltid något i vägen. Pallar inte! :'( 
 
MEN har massa kul att se fram emot med såklart! Imorgon ska jag rida min grymma gris, hjälpa Sofia, hjälpa Nadja, gå på årsmöte och på kvällen ska jag ÄNTLIGEN få ställa mig och putsa och fixa inför tävling. Alltid extra kul såhär i början på säsongen. Knoppa gör jag nog med, han har ju lika mycket tjock man på var sida av halsen nu, blir väl sammanlagt 40 knoppar, så det är inget jag vill stå med på morgonen ;) På årsmötet ska jag ÄNTLIGEN få KM täckena med, eller ja, det ena är ju Hampus ;) Kanske kan inviga det på Söndag, med ett extra täcke under om det är för tunnt :D 
 
Vi hörst imorgon ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0