Spännande!

Idag skall Sessan till Åby och mätas, hoppas verkligen att hon blir C ponny...

Inte för att jag egentligen tror att det spelar någon roll med tanke på hennes kapacitet, men eftersom hon säkert skall säljas i ett senare skede så tjänar man mer på en maxad c-ponny än på en liten d-ponny. Sad but true! (Dessutom är det halvgött att hon ligger på Lc/Lb nivå som Cponny just nu, och inte Ld/Lc nivå som Dponny...)

Iallafall skall jag slänga i mig lite frulle, fixa mig och sedan dra till stallet för att rida båda innan vi åker. 15.00 lastar vi och 16:15 har vi tid nere på Åby.

Önska oss lycka till, så får vi se om vi kommer hem med en C eller D. ;)

Måste ha nya bilder på henne! Någon som ställer upp? ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan fota er om du vill ;)

2012-03-27 @ 12:11:29
Postat av: saga

riktigt snygg häst! :)

2012-03-27 @ 22:00:09
URL: http://sagahagmann.blogg.se/
Postat av: Aurora

Fina ni är tillsammans! :)

2012-04-01 @ 18:31:25
URL: http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0