Nytt schabrak till samlingen!

Hallå solstrålar, satans vad fint väder det är idag, sinnes!

I vilket fall skall jag dra till stallet typ nu. Pompe skall få vila och Sessan skall ut på en ridtur. Imorgon är det ombytta roller :)

Vi hade en gala i skolan idag där vi delade ut lite priser osv. Galan byggde på det tidningprojekt vi jobbat med under två veckor, så priser som Bästa Layout, Bästa Reportage, Bästa krönika osv delades ut. Jag vann Bästa insändare, haha! Hade hoppats på reportaget eftersom jag lagt ner mest jobb på det, insändaren skrev jag liksom på 5 minuter. Jaja, vann först ett biokort till SF men bytte med Bea som vunnit ett schabrak men som inte hade någon häst att ha det på ^^

Så nu har jag ett Realschabrak till samlingen också! Tror det kan funka bra på båda hästarna faktiskt :)

Pissig bild, men ni ser iallafall vad det föreställer ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tycker "e:et" är coolt ;( haha!

2012-03-02 @ 21:58:14
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0