L E D I G

Antagligen (förhoppningsvis) ligger jag och sover nu. Jajamän, klockan 09:30! ;)

Har sovit dåligt de senaste nätterna och med två hästar + skola + klara allting i och utanför stallet helt själv = död tjej. Somnade till och med i skolan igår på en bänk när vi hade lektion. Bra där! Kände mig lite som en luffare...

Tänkte därav att jag förtjänar sovmorgon till åtminstone 10! Pompay har hoppträning klockan 20:00 för Ulf, Sessan skall antagligen ut i skogen och röja. Detta betyder att det räcker att jag är i stallet runt 16:00. En hel dag till att göra sådant jag vanligtvis inte hinner med vill säga ;)

Vi hörs när jag vaknat ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

Hej!

Det här var första gången jag kollar din blogg fick tips av en kompis asså din blogg är så j""""kla fin helt otroligt asså du har döööö fin häst också<3333

sjukt fina bilder inlägg och header blev just kär

i denna blogg<33 det är lungt min nya fovvo blogg<3<33

2012-03-14 @ 19:09:01
URL: http://www.perfektridning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0