Vanity


Antar att en del av er undrar vem storhästen jag ska tävla på Söndag är? En del har redan listat ut det, och det är Maddes häst Vanity som jag fått lov att starta KM klassen med. Det blir alltså min storhäst debut! 

Hoppade henne för första gången igår, och det gick bra! Hon är världens mest omkomplicerade häst och sålänge man håller om, styr och inte sätter henne i skiten så hoppar hon allt! Dock är hon väldigt grön, och har endast tävlats en gång änsålänge. Men det blir nog skitbra det här, ska iallafall bli ruskigt roligt! Och nu kommer jag alltså tävla KM i de kategorier som finns, C,D och storhäst! :D

Här har ni lite bilder från igår :) 





Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

lite lik sessan tycker jag :)

Svar: Några storlekar större bara, haha! :)
Fanny Kargede

2012-06-14 @ 18:53:32
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

Hahah jo :), jag måste bara säga att jag tycker att du arbetar på toppenbra med dina ponnys :)

Svar: Tack! Gör så gott jag kan och det är ju kul när det ger resultat! :D
Fanny Kargede

2012-06-14 @ 20:02:10
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0