Säljes - John Whitaker, Pessoa, Schockemöhle

John Whitaker Velvet schabrak, rött och storlek full. Använt, men ser inte slitet eller urtvättat ut. Väldigt klarröd färg! Endast lite utslitet under remmarna, men det syns såklart inte när man använder det. :) 
 
Nypris: 600 kr 
Mitt pris: 300 kr, bud eller byte mot annat märkesscabrak. 
 
(skuggorna gör att färgen på schabraket skiftar) 
 

 
Pessoa framskydd med fårull på insidan. Använda EN gång. Stl Small, passar C-ponny med längre ben och D-ponny. Superfina skydd!

Nypris: 1200 
Mitt pris: 500 kr eller bud. 
 
 


Schockemöhle schabrak. Inköpt på GHS 2012. Använt en gång på tävling, men är tyvärr för litet. Stl Ponny. 
 
Nypris: ca 500 kr 
Mitt pris: 200kr eller bud. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!
Jag vill jätte gärna köpa sockemhöl schabraket.

2012-06-30 @ 11:09:53
Postat av: martina

Vad är det för storlek på john Whitaker schabraket ?:)

Svar: Full
Fanny Kargede

2012-06-30 @ 16:16:55
URL: http://marzii.devote.se
Postat av: Julia

Finns jw schabraket kvar?

Svar: Nej tyvärr :(
Fanny Kargede

2012-08-15 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0