Yes!

 
Vaknade upp på samma sätt som jag gjort de senase dagarna denna veckan, med halsont, hosta och knappt någon röst. Aja... 
 
Dock är det hoppträning ikväll, så det kommer ju riktigt lägligt och muntrar upp min hesa vardag. Pompay ska få en genomkörare nu innan VBG, vilket jag vet behövs. Sessan vilar idag och Hampus ska jag trimma litegranna i hagen. 
 
Kommer inte kunna rida ut honom nu innan varberg pga att han har aluminium skor nu. De är extremt lätta och har ett väldig bra grepp i gräset! Ska bli kul och se om det är någon skillnad mot vad de är i vanliga fall, med "vanliga" skor. Vi kommer iallafall inte behöva brodda enligt Sören (hovis). Så Hampus ska jag rida i gräshagarna nu fram tills torsdag! 
 
 
Gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0