Sjukt trött!

Det är inte lite krävande att gå på HS en heldag, man blir helt slut!

Vi tillbringade mestadels av tiden på mässan. Det enda vi egentligen kollade på var de båda 140 hoppningarna och lite utav clinicen. Det visade sig även att biljetterna vi fick endast var till förmiddagen, så det sög lite.

Fick köpt en massa saker idag, såklart massa mer än vad jag planerat. Inte ens fått köpt allt som jag planerat att köpa, haha! Får ta igen det imorgon och på lördag ^^

Det här köptes idag:


Från vänster:

- Magplatta till Sessan
- Plaststigbyglar till kalla dagar
- Vinröda lindor till Pompay
- Kimblewick bett till Pompay
- Rosa KL strumps
- JW hjälmväska
- Dyon chaps extra höga
- Animo ridbyxor limited edition
- Schockemöhle grimma till Sessan.
- Fleecetröja från KL
- Hv Polo Piké
- KL jacka

Det som är kvar att köpas är deltatyglar till kimblewicket, förbygel till Sessan, stigläder och kanske något mer. Efter det är jag nästan bankrutt, ett års sparande räcker inte länge på HS, hehe!

Här har ni lite mer detaljerade bilder på några utav inköpen:










Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg grejer!:D

2012-02-23 @ 20:43:03
URL: http://elinnlambert.blogg.se/
Postat av: Matilda K

Hej jag undrar en sak och är jätte tacksam för svar!:)

Vet du någon hemsida där man kan beställa snygga märkes kläder som HV-polo eller kingsland osv?

MVH Matilda :)



2012-04-01 @ 08:30:58
URL: http://Matildashastliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0