Duktig hopptränare man har!

Först igår insåg jag hur jäkla grym hopptränare jag har, och vilken tur jag har som får chansen att rida för honom.

Det var när jag och min moster satt på GHS igår och väntade på omhoppningen som jag såg honom där nere på banan. Tänk ändå vilken chans att få rida för någon som har så mycket kunskap om olika ekipage, tävling, svårigheter på en bana osv osv osv.

Ulf är den tränare som jag trivs bäst med, och då har jag prövat en del. Tex Maria Gretzer, Eamon Hickey, Lena Berggren och några fler. Alla har bidragit till min ridning på något sätt, och alla är jäkligt duktiga på olika grejer. Tränare är verkligen personligt, alla passar inte alla, man får pröva sig fram!


Hittade ingen bild på honom, men där står han iallafall bredvid hindret! ;)

Vem tränar ni för? :)

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag tränar för Daniel svensson :D

2012-02-25 @ 16:19:38
URL: http://alinafrolund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ulf, haha!

2012-02-25 @ 17:03:32
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

åå saknar så otroligt mycket att träna för honom :( blir nästan tårögd, vet du om han är i bollebygd v 13, 14 och 15? och om det finns plats?

2012-02-26 @ 01:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0