Vem gissade rätt nu då?

 
Tydligen är ni väldigt bra på att gissa saker? Eller så lägger jag upp för uppenbara saker, haha!
 
Oavsett så gissade alla rätt mer eller mindre, en sadel var det alltså. Dock kan jag ju inte länka alla, så den som var närmast var Elin. (Amanda egentligen men hon är en liten cheater... ;) ) Elin gissade på en hoppsadeln och det stämmer alldeles utmärkt.
 
Med lite hjälp hittade jag ÄNTLIGEN en Kieffer Ludger Beerbaum, 17'' och passar Pompe alldeles utmärkt. Mycket luft och plats åt bogen och bogbladen och ligger näääästan helst stilla. Den glider bak litegranna då och då, så en förbygel skall införskaffas. Det är inte så extremt som det va i Varberg, nej nej, utan spänner jag gjorden med de två främsta stropparna och ser till att den är ordentligt spänd så ligger den relativt still. Men som en liten säkerhetsåtgärd typ, en förbygel alltså. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Sjönnerhem

Attans, kunde gått! ;)

2012-08-18 @ 23:06:50
Postat av: Amanda Sjönnerhem

Attans, kunde gått! ;)

2012-08-18 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0