Trött, slutkörd osv.

Hej, rapporterar direkt från soffan. Jobbade 06:30-15:00. Sedan jag kom hem har jag ägnat mig åt att ringa lite samtal och att slappa. Hur skönt som helst, är galet trött.
 
Stallet då? Ja, eftersom jag är i största behov av bil så får jag snällt vänta på att pappa slutar sitt jobb så att jag kan låna hans bil till stallet. Brukar vanligtvis ha mormor och morfars bil men har inte orkat hämta den så ja, då blir det såhär. Skönt att få någon timma att ladda batterierna. :) 
 
Idag ska Lambo longeras tänkte jag. Han får inte ridas direkt efter massage, men eftersom han hopptränade igår vill jag inte ställa av honom helt och hållet. José hade jag tänkt rida ut, men vädret bestämde annat åt mig, så det får bli lite lätt lösgörande för honom i ridhuset med. Tråkigt! :( 
 
Hörs sedan, Hajdå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0