Torsdag

Godmorgon godmorgon! Klockan står på 09:25 och jag är tillbaka i sängen för att ta en halvtimmas extra sömn innan jag kör på igen! 

Idag börjar jag jobba först 13:00, så det blir en kort dag. Passar egentligen ganska bra idag, men samtidigt vill jag ju gärna jobba mer timmar. Jaja! 

Nu på morgonen har jag först kört pappa till jobbet, släppt ut vilddjuren (alltså hästarna) och varit inne i Borås hos Tandregleringen och fixat tandställningen. Känns gött att ha det avklarat! 

Ska som sagt ta lite mer sömn, och sedan åker jag bort till stallet igen för att mocka och greja lite med hästarna. Det blir schemabrytande idag och båda får vila. :) 

Ikväll ska jag åka bort till veterinären och låta honom kolla Lambos pass, jag är inte säker på att vaccinationen stämmer hela vägen bak så det måste kollas noggrant. Annars får vi grundvaccinera igen. Tråkigt när man köpte en häst som skulle vara vaccinerad... Ska även kolla när Amanda tränar för sin tränare hemma i stallet :)

Vi hörs mer ikväll :)

Lambo igår:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0