Svar på kommentar :)

"Har du funderat något på tävlingar i år? Vilken klubb kommer du tävla för iår? :)"

Javisst har jag gjort det! Lambo är fortfarande väldigt ostabil, så honom har jag inte planerat någon tävlingsdebut med, ingen stress på honom överhuvudtaget. José har jag däremot vågat planera in en eventuell start med! Fortsätter han i samma takt som han gjort hittills så åker vi till Mark den 13 mars och startar. Om det blir en eller två klasser och vilken höjd det blir är inget vi kan bestämma nu, men vi skyndar långsamt och huvudsaken är att hästarna ska vara pigga och fräscha! Något jag vill åka på om vi tänker lite mer långsiktigt är Munka Ljungbys två meetings i sommar. Munkas tävlingar är riktigt grymma! Den första går i juni, och då hoppas jag att Lambo hunnit med någon start. :) 
 
Vilken klubb jag ska tävla för är för tillfället oklart, haha. Det pendlar fram och tillbaka och jag kommer nog hinna ångra mig ett flertal gånger innan jag bestämt mig helt och fullt. Jag står och väger lite mellan att vara kvar i Bollebygd eller att byta till Munka Ljungby, men jag har inte bestämt mig. Tänkte diskutera detta mer i ett annat inlägg framöver. Ska jag dessutom tävla först framme i mars så är det ju verkligen ingen stress att bestämma det än ändå. :) 
 
Hoppas du fick svar på dina frågor! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0