På g!

Hej på er! Igår sov jag till klockan ett! Helt sjukt, men förmodligen behövde jag det. Idag sov jag till tio, och kunde inte riktigt somna igår... inte så konstigt ;) 
 
Idag står hoppträning för Uffe på schemat! Ska bli riktigt kul att träna igen då det blev ett litet uppbehåll nu under jul och nyår, dessutom är det inte bara jag som tränar idag utav vi blev ett gäng. Roligt tycker jag! Jag ska träna båda mina, hänt mycket med både Lambo och José sedan Uffe var här senast så det ska bli roligt och se om han ser någon skillnad. 
 
Jag hoppas att mamma följer med så att hon kan filma lite, det hade varit roligt att få visa er lite hoppning, om det nu är det vi ska syssla med idag. :) Återstår att se!
 
Hörs sen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0