Inte så pepp

Fy f*n för detta vädret! Det har regnat och blåst hela dagen, riktigt ruskväder... 
 
Är inte jättesugen på att åka bort och rida Lambo, tur att han ska gå i ridhuset säger jag bara, haha. Bytte täcke på José imorses till ett tjockare. Även om det inte är minus ute så är det riktigt, riktigt rått och jag tänker ta in mina små krigare lite tidigare idag. :) 
 
Lambo tänkte jag ha ett litet hopp/markarbetespass med idag, är riktigt sugen på det. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill göra än, men funderar på att lägga ut en solfjäder travbommar, och tre bockar på en volt med ca 5-6m mellanrum. Det blir ett kort galoppsprång i mellan. Är lite sugen på att sätta upp ett räcke på diagonalen med avstamp och landningsbom. Vi får se :) Allt är ju mockat och klart så det ska ändå bli lite skönt att bara åka dit och pyssla lite. 
 
Vi hörs senare med en utvärdering på Lambos pass! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0