Filmer från förra veckan!

Har helt glömt av att visa er lite filmklipp från träningen i Tisdags! Ljudet är med så ni hör lite kommentarer från Uffe med :) 
 
José: 
 
 
Lambo: 
På detta klippet ser ni tydligt vilka problem vi har med honom. Det är en nervig och tuff häst. Minsta lilla jag slappnar av så sticker han. Nu får jag till skillnad från tidigare stopp! Och anledningen till att jag stannar honom innan räcket sista gången jag kommer är helt enkelt för att han drar iväg och inte ligger kvar. Det blir bättre hela tiden, men detta kommer ta tid :) 
 
Det är så bra att se sig själv rida! På båda hästarna vill jag förbättra följande:
* Höja min hand
* Korta tygeln
* Sätta mer tryck (Gäller bara José dock) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0