Torsdag

Igår blev det sent! Var hemma halv ett och somnade ett. Provridningen med Pompay gick kanonbra och Lambo skötte sig fint. Tur att jag börjar 12 idag, så jag har kunnat sova ut! 
 
Var och mockade och fixade stallet nu på förmiddagen, så slipper jag det ikväll. Ska jobba 5 timmar och sedan är det hoppträning för Uffe i Kungsbacka. Ska bli roligt! Inför träningarna nu har jag inte så höga förhoppningar, med Lambo kan det ena ridpasset gå kanonbra, och det andra ha fallit tillbaka två steg. Gårdagens pass varade i ca 20 minuter. Jobbade mycket med övergångar och att han ska flytta sig för ytterskänkeln. Simpla saker, men som för honom är jobbiga och svåra. Därav rider jag inte så långa pass än, det ökas successivt. 
 
Nu måste jag kila! :) 
 
En favvobild på Lillen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0