Hallå eller!

Jesus vad dagarna rinner iväg, har inte haft en minut över till bloggen. Galet! 
 
Idag har jag jobbat från 09:00-16:30 ungefär. Var en väldigt trevlig dag, men med mycket att göra :) Åkte direkt från jobbet till stallet, hade lite tidspress idag för hade bestämt mig för att försöka hinna med fotbollsträningen. Mockade boxarna, fixade kraft och fyllde vatten innan jag red Lambosen. 
 
Är lite orolig för min fina häst, han är lite oren stundtals känns det som, och jag är lite osäker på vad det kan bero på. Det är inget nytt som dykt upp egentligen, utan när han blir sådär spänd som han kan bli så tappar han ofta takten med ena frambenet. Jag tror det beror på att han blir spänd, så det är jag inte speciellt orolig över. Däremot gjorde han likadant i högergaloppen som vid longeringen i måndags. Han byter till korsgalopp ganska fort och orkar/vill inte gå kvar i högergaloppen. Jättekonstigt! Kanske har han sträckt sig eller något, eller så börjar han få lite träningsvärk i musklerna. Kan också bero på att han vilat i två dagar och blir extra pigg och spänd såhär första passet, ska testa att rida imorgon så får vi se hur han verkar. :) 
 
Mamma red José idag samtidigt som jag var iväg och tränade fotboll, det hade gått bra :) 
 
Imorgon är det fredag! Har en ganska lång jobbdag framför mig, 07:00-16:30, så det är bara att bita ihop och räkna ner timmarna till helg! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0