Gårdagens

Hej! Min gårdag var minst sagt kaosartad...

Hade ställt mitt alarm helt galet, skulle vara hos tandläkaren inne i Borås 09:00, och hade lyckats ställa klockan på 08:35. Sen tog det någon minut innan jag insåg att det var ju idag jag skulle till tandis. Hade dessutom ingen bil, så fick ringa pappa som inte jobbar långt hemifrån. 

Allt löste sig tillslut men det var verkligen på håret. Jobbdagen gick bra och på kvällen var det Hoppträning som gick kanon! Berättar mer om träningen i ett annat inlägg :) 

Just det! José släpptes ihop med de andra igår med. Jag var inte med personligen men det hade varit väldigt odramatiskt och han kom in i gänget direkt. Känns jätteskönt :) När jag skulle ta in hästarna igår så stod de bredvid varandra och åt :)

Har lite inlägg på lut med! Dels ett par önskemål från er läsare och även lite annat som jag själv tänkt på. Så håll er uppdaterade! :)

<3


Kommentarer
Postat av: lisa

letar ponny och hitta pompay på hastnet, är han fortfarande till salu eller är han redan såld, du har inte skrivit om han på länge. ;) :)

2014-11-21 @ 21:19:22
Postat av: lisa

letar ponny och hitta pompay på hastnet, är han fortfarande till salu eller är han redan såld, du har inte skrivit om han på länge. ;) :)

2014-11-21 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0