Finally friday!

Fy, idag har jag varit helt snurrig och trött. Jobbade 07-15:30, så det var ingen överdrivet lång dag. Ändå känner jag mig helt slut! Det har varit en väldigt turbulent vecka, minst sagt. :) 
 
Idag tog jag och mamma åka bort och ta en promenad med hästarna. Jag skulle åkt direkt efter jobbet, men glömde åka och hämta pappas bil på lunch så jag hade ingen bil, haha. Hann därför inte rida i ljuset och ville inte sitta på Lambo i mörker riktigt än. :) Så det blev en promenad med båda två samt mamma. Det fick duga för idag! 
 
Imorgon ska Lambo flyttas till ett nytt stall! Insett att jag behöver ha tillgång till ridhus varje dag med honom. Det hade funkat som han står nu om det var sommar, för som det är nu har jag bara kört till ridhuset. Men så fort det blir hårt i backen och isigt på vägarna så är jag fast, och det går inte med en unghäst full av energi. :) Pompay ska även provridas, så det blir en fullspäckad dag! :) 
 
Nu ska vi ha lite tacomys och bara ha en lugn och skön kväll, det behövs! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0