Undebaaaart

Hej! 
 
Idag är det återigen superfint väder! Varmt och gött :D Lillen och jag ska hoppa pay&jump, 110 två gånger blir det
 
Igår åkte jag till Ullared tillsammans med Helin direkt efter skolan. Det var ett ganska oplanerat besök, och det blev inte så himla dyrt heller. Lillen fick ett torrschampoo som jag kan spruta direkt på fläckar, vilket kommer att komma väl till användning de gånger jag inte kan ducha hela honom. Har testat denna innan och den funkar faktiskt helt okej! Han fick även potatismjöl, hehe, funkar alltid! Själv köpte jag lite smink och nya sminkborstar, en parfym och lite annat smått och gott. 
 
Min kusin Leon fyller år idag, så jag köpte present till honom också i form utav ett par ridbyxor. Han gillar att rida och de letar som ni vet shettis, så ett par balla ridbyxor var på sin plats. SOM JAG LETAT efter ridbyxor som en 7årig kille kan tycka är lite coola och snygga. Allt ska vara så plottrigt, rosa, lila osv. Borde finnas mer för unga killar, kanske med lite spiderman-motiv eller något... Hittade i alla fall en animo imitation, och dom är ju i alla fall snygga och förhoppningsvis coola. Vi får se, hoppas han blir glad! För säkerhetsskull köpte jag en fotboll med ;) 
 
Nu ska jag försöka få lite plugg gjort innan jag sticker till stallet. Vi hörs under dageeeeen :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0