Ny vecka!

Godmorgon! Gött med måndag igen... eller inte! Det enda positiva är väl att det är början på en vecka närmre lov, praktik och student. Gött! 
 
Denna veckan är ganska hektisk för mig! Har en inlämning som jag behöver skriva klart tills på torsdag, ett tal som ska redovisas om en vecka och ett mattekapitel som vi behöver få klart. På det så ska jag plugga körkortsteori med, så ni förstår säkert att bloggen kommer att hamna lite i andra hand. 
 
Igår spelade jag först match, sedan åkte jag hem och duschade samt bytte om och åkte sedan med Madde till Borås och kollade på Elfsborg! Efter det direkt till stallet och red ut Lillen som kändes pigg och glad. :) Denna veckan har jag beslutat att jag ska rida 10-15 minuter utan stigbyglar varje dag, och då menar jag inte i skrittarbetet. ;) Behöver träna, och det är lätt att glömma av att man ska vara riktigt trött efter ett ridpass, annars har man bara lullat omkring. Man får inte vara rädd att bli lite svettig! 
 
Veckans schema ser ut såhär!
Måndag: Dressyr/markarb. 
Tisdag: Ut
Onsdag: Markarbete/hopp 
Torsdag: Ut 
Fredag: Trimma 
Lördag: Pay & Jump 
Söndag: Ut 
 
Ingen vilodag denna veckan, fick inte riktigt ihop det annars! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0