Mår inget vidare

Hej på er! Blev ingen mer update igår, var så himla trött och sjuk igår när jag kom hem så efter att ha duschat stupade jag i säng. 
 
Mår inte bättre idag och har beslutat mig för att inte gå till skolan. Förutom huvudvärk och nästäppa har jag nu fått ordentligt ont i halsen, inget bra alls! Har verkligen inte tid att missa saker i skolan, men jag vet att jag behöver denna dagen för att bli frisk och för att det inte skall bli värre. Så pass bra känner jag min kropp! 
 
Så ja, anledningen till att jag är upp tidigt är för att jag ändå ville testa att gå till skolan, men insåg snabbt att det inte var en bra idé. Ska sätta mig och maila lärarna till de kurser jag missar idag, visserligen bara två, men det är skönt att få koll på vad man missar samtidigt som man visar intresse. Aldrig fel! :) 
 
Hoppträningen igår ska ni få en ordentlig genomgång för, precis som vanligt, men det får ni lite senare under dagen! Gjorde en väldigt rolig övning i alla fall! 
 
Ska sova nu i några timmar, så hörs vi av senare! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0