Behöver eran åsikt!

Hello! Som ni vet ska jag iväg och hopptävla lite imorgon, hehe, och jag har ett litet outfit-problem! 
 
Har fått låna en svart Animokavaj av en kompis som jag EVENTUELLT ska få köpa. Ska få testa den lite och så, den sitter bättre än min blåa, och jag har börjat tröttna lite på att bara ha blått så tänkte att jag kanske kan ha två tävlings outfiter att välja på. :) 
 
Imorgon tänkte jag pröva den svarta kavajen, men har ingen snygg svart hjälm att ha till. Min JW är inte så jättefin längre om man säger så ;) Så ja, tänkte helt enkelt kolla med vad ni tycker om denna idé då jag själv inte kan avgöra om det är snyggt eller asfult att blanda in en marinblå ayr8 i det hela. Det kommer se ut typ såhär: 
 
Till detta kommer jag att ha svarta stövlar, svart väst, marinblått, brunt eller svart schabrak och brun läderutrustning. Blir det kaos eller tror ni att det kan fungera? Vill inte se ut hur som helst haha! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De funkar tycker jag! :D

2014-03-07 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0