5 saker som kännetecknar sommar för mig

1. Alla underbara sommarmeetings! Grönt gräs, färgglada hinder, funktionärer i shorts och solglajjor, framridning i tävlingstoppen, svett, sola mellan klasserna. Love it. 
 
 
2. Pollenallergi. Kännetecken behöver inte alltid vara positiva, tyvärr. Dessa månader är de värsta och de bästa under året för mig. AVGÅ pollenallergier. 
 
3. Ridning på ängar/i sommarhagar. Det är allt något speciellt med det, fina bilder blir det i alla fall alltid! 
 
 
4. Handske och pikébrännan. Ni förstår vad jag pratar om va? Inte snyggt, men som med allt annat, det kännetecknar sommaren som hästtjej rätt bra. 
 
Fast jag som nästan aldrig blir brun brukar det inte synas så mycket på, hehe, men kör ändå på uppkavlade armar. Gör väl typ lite skillnad. 
 
5. Alla flugfan som kan gå och dränka sig någonstans. Glöm för en sekund att flugor inte har sin viktiga plats i diverse djurs näringskedjor, och föreställ er varma sommarritter UTAN en svärm flugor runt sig. De ni! 
 
Hatälskar sommaren! <3 (Mest älskar...) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0