Tävlingsdax!

Godmorgon godmorgon! Allt bra med er?
 
Gårdagen hade tyvärr inget utrymme för bloggning. Sov hos en kompis, åkte direkt därifrån till stallet på förmiddagen. Hade sedan 20 minuter hemma för att packa ner fotbollskläder och käka och sedan åka iväg till match. Väl hemma igen åkte jag och Jullan direkt till pappa och käkade middag där, så ja, jag var inte hemma speciellt mycket igår :) 
 
Idag är det tävling, eller ja, i eftermiddag! Skönt med en lugn morgon, men sova ut kan jag tyvärr inte göra för den sakens skull. Gick upp 08:00 idag i alla fall, måste plugga... 
 
Sitter just nu och kollar på Grand Prixen från Hong Kong, visste inte ens att de sände där i från, men det gjorde Eurosport! Så jag zappar mellan hoppning och längdskidor, hehe, kanske borde sätta igång att plugga. ;) 
 
Vi hörs säkert under dagen! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0