Svar på frågestund

Varför var aldrig Sm något du skulle kunna tänka dig att gå med Pompay?:)
Därför att jag ansåg att han inte skulle vara redo för den typen av svårigheter som finns på en SM-bana. Pompe var "bara" 8 år när jag lämnade hem honom och var inte redo helt enkelt. Vissa hästar utvecklas snabbare än andra. :) 
 
Ska du lämna tillbaka lillen om du åker utomlands efter studenten ?
Jag vet inte! Åker jag utomlands så är det om jag får ett bra jobb, och i så fall är det svårt att med sig Lillen! Men får jag ett jobb i Sverige så får han såklart åka med, men det är en diskussion jag i så fall får ta med Emma när det är aktuellt. :) 
 
Tror du att du kommer sluta med ridningen när du blir äldre?;)
Just nu, nej! Jag älskar detta! Men man vet aldrig, saker som inte är planerade, som skador, kan ju ske! 
 
hur tror du Lillen skulle vara ifall han var människa? 
 
Oj, den var lite svår faktiskt! En badboy till ytan och bland andra, men en riktig mjukis när man väl är ensamma. 
 
vilket är dit absolut bästa häst-minne?
Haha, också en svår fråga! Jag har väldigt många bra minnen, men ett av de starkaste är när jag vann KM för första gången med min första tävlingsponny Idefix! 12 bast och superlycklig. 
 
Har det någon gång hänt att du inte kommit över första hindret innan dom 45s är över?
Nope, det har det faktiskt inte! (Som tur är!) :D
 
hur ser din dröm kille ut??:)
Det vet jag när jag ser honom! Nä, men jag vet inte riktigt. Faller inte för det där typiska snygg-utséendet, utan går ofta lite mot strömmen eller vad man skall säga. Haha, nä usch, jag vet verkligen inte!  
 
Tänkte fråga vad ditt "drömmål" eller topp-mål eller vad man ska säga är med Lillen? :)
Hoppa Falsterbo hade ju varit så fett! Men just nu känns det tyvärr lite avlägset. Men att hoppa 130cm är också ett topp-mål! 
 
Hej fanny, Kan inte du göra tävlings inlägg där du förklarar vad man ska göra innan start,anmälning, Vad man skriver på anmälan mm?:D
Hej! Jo men det kan jag väl göra! :) 
 
Varför är du så sött ?:O
Haha, jag vet inte! Tack i alla fall ;) 
 
Vad har du för mål med lillen 2014?:)
 
Stadiga rundor 120, kvala 130 och eventuellt debutera. 
 
Vad är det högsta du har hoppat med Sessan, Hampus, Pompay och Lillen? 
130cm med Sessan, 140cm med Pompe, 110cm med Hampus och 140cm+ med Lillen. 
 
Vad är ditt största mål inom ridningen?
Stora mästerskap, kunna leva på min ridning/ha ridningen som yrke och utvecklas och blir så bra som det bara går under en livstid. Kunna rida alla möjliga typer av hästar, bli jäkligt bra helt enkelt! 
 
Är änglahooppet bara för ponnys ?:)
Nja, det är lite olika. 2012 var det bara ponnyer eftersom det kombinerades med SM då. Förra året, 2013, var det både ponny och häst och innan det var det både och vad jag vet! :) 
 
 
Tack för alla frågor, jag hoppas att ni är nöjda med svaren! Det går självklart bra att fråga saker när som, svarar alltid :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0