Pissdag

Idag har jag inte varit på mitt bästa humör direkt, riktigt deppig! 
 
Har egentligen ingen aning varför, haha, men har bara varit riktigt nere idag. Jag och Julia bestämde oss därför för att ta en myskväll framför i TVn med våfflor och Gossip Girl. Perfekt! 
 
Lillen gjorde sitt han med. Det är löjligt hur 2 timmar i stallet kan göra att man mår SÅ mycket bättre. Dessutom var jag väl lite halv-besviken över resultaten från igår, men Lillen är så läskigt söt och inställsam att jag inte kan vara sur speciellt länge. Haha, nä, så nu är jag väl på bättre humör än innan. :) Tog en mysig skrittur på 40 minuter, inte kallt alls faktiskt, riktigt skönt! 
 
Här får ni veckans schema! 
Mån: Skritt, 40min 
Tis: Klättring 
Ons: Tömköra 
Tor: Vila
Fre: Vila
Lör: Klättring
Sön: Paddock, markarbete
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0